مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:252023-03-01اقتصادي

تخصیص ردیف ملی برای سد دیورش/ لزوم پیوست زیست محیطی معادن گیلان


برای تکمیل شبکه انتقال سد دیورش رودبار نیازمند 450 میلیارد تومان اعتبار هستیم که از توان استان خارج شوده و با ورود کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، - ایسنا/گیلان نماینده رودبار در مجلس گفت: برای تکمیل شبکه انتقال سد دیورش رودبار نیازمند 450 میلیارد تومان اعتبار هستیم که از توان استان خارج شوده و با ورود کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، ردیف ملی این پروژه را در بودجه 1402 در نظر گرفتیم.

مهرداد گودرزوند چگینی، با بیان اینکه مجمع نمایندگان گیلان در پیگیری موضوعات کشاورزی استان هم نظر هستند، اظهار کرد: در راستای برگزاری جلسات متعدد با وزیر جهاد کشاورزی بر ممنوعیت واردات برنج به ویژه در فصل برداشت تاکید شده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت برنج های بومی و از بین رفتن دسترنج شالیکاران به دنبال واردات برنج بی کیفیت، افزود: مجمع نمایندگان گیلان بر جلوگیری از واردات زیتون نیز تاکید دارد؛ البته امسال هم از واردات زیتون خارجی جلوگیری شد و هم با دستور وزیر جهاد کشاورزی برای اولین بار قیمت خرید تضمینی زیتون تعیین شد.

نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلویزیونی باران، تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل رودبار را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می شوند و اهالی برخی از روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ردیف ملی برای سد دیورش/ لزوم پیوست زیست محیطی معادن گیلان

تخصیص ردیف ملی برای سد دیورش/ لزوم پیوست زیست محیطی معادن گیلان